Kasetony reklamowe – czym są i jak można je skutecznie wykorzystać w marketingu firmowym?

Przyszłość firmy często zależy od wyboru najskuteczniejszej reklamy. Konieczne jest, aby klient zobaczył reklamę i dowiedział się o działalności. Korzystanie z kasetonów reklamowych jest niezawodną techniką pokazywania ludziom naszej firmy w jasny i widoczny sposób. Dzięki funduszom reklamowym możemy również dostarczać naszym klientom nowe towary i usługi. Poniżej można zapoznać się z podstawowymi szczegółami dotyczącymi tego typu reklamy.

  1. Kasetony reklamowe — czym są?
  2. Kasetony podświetlane — jak mogą zostać wykorzystane?
  3. Kaseton reklamowy — rodzaje

Kasetony reklamowe — czym są?

Podświetlany baner reklamowy, zazwyczaj stawiany na zewnątrz obiektu, znany jest jako kaseton reklamowy. Zazwyczaj przyjmuje on kształt prostokąta o wymiarach do dwunastu centymetrów, ale w zależności od potrzeb klienta, może przybierać także różne dowolne kształty. Może być na przykład wykonany ze styroduru w formie liter przestrzennych. Taki baner może być:

  • jednostronny, najczęściej w dwóch wymiarach i zlicowany do elewacji budynku. Niestety podana treść będzie czytelna tylko dla osób stojących przodem do reklamy
  • popularny jest też kaseton reklamowy dwustronny, zwany semaforem. Dwustronne kasetony mogą być montowane równolegle lub prostopadle do elementu. Taka konstrukcja może być montowana na wysięgnikach, elastycznych wspornikach sufitowych lub sztywnych wieszakach.

Typowy kaseton tkwi w ramie aluminiowej, na której mocowany jest front kasetonu. Front to przezroczysta płyta pleksiglas. Jako wypełnienia używa się określonego rodzaju grafiki pełnokolorowej lub wektorowej.

Kasetony świetlne są stosunkowo najtańszym rodzajem reklamy podświetlanej pod względem kosztów. Koszt zależy od wybranych materiałów, rozmiaru szyldu i poziomu wysiłku związanego z tworzeniem podświetlanych, frezowanych napisów i znaków. Więcej na ten temat przeczytasz na stronie: https://www.adsystem.pl/kasetony-reklamowe.

Kasetony podświetlane — jak mogą zostać wykorzystane?

Wizytówka promująca firmę, jej towary lub usługi jest głównym rodzajem reklamy umieszczanej na kasetonie. Może on również spełniać inne cele. Przykładem może być wykorzystanie wykwintnych kasetonów do podkreślenia prestiżu i najwyższej jakości usług oferowanych na zewnątrz budynku. Reklama świetlna zewnętrzna musi być wyjątkowa, przyciągać uwagę ludzi przez dłuższy czas, być widoczna w każdych warunkach pogodowych i odporna na warunki atmosferyczne. Kasetony reklamowe spełniają wszystkie te wymagania.

Odpowiednie umiejscowienie jest również kluczowe, ponieważ pozwala na oglądanie reklamy pod wieloma kątami. Kaseton świetlny może znajdować się na ścianie lub w witrynie sklepowej. Podświetlane kasetony reklamowe mogą przyciągnąć nowych klientów.

Kaseton reklamowy — rodzaje

Wśród licznych propozycji można znaleźć takie kasetony, jak:

  • kasetony podświetlane — zarówno reklamy zewnętrzne, jak i wewnętrzne wykorzystujące oświetlenie są skuteczne. Docierają do szerszego grona odbiorców, ponieważ są widoczne w nocy i przy deszczowej pogodzie, co zwiększa świadomość naszej działalności.
  • kasetony z dibondu — dibond to materiał kompozytowy składający się z wewnętrznego plastikowego rdzenia i wielu warstw blachy aluminiowej. Oprócz zastosowania w dwustronnych banerach, panele reklamowe dibond doskonale nadają się do reklamy premium. Jest bardzo wytrzymały, łatwy w obróbce i ma zdolność do naśladowania cennych metali. W kasetonach tych można zastosować oświetlenie LED, które podkreśli grafikę i sprawi, że reklama będzie jeszcze bardziej przyciągać wzrok.
  • kasetony niepodświetlane;
  • kasetony drewniane;
  • kasetony aluminiowe;
  • kasetony frezowane;
  • kasetony winylowe.


Aktualności

Powiązane artykuły